tonteries d' adolescents?
hola, soc una noia de 13 anys i no estic a gust amb el meu cos, cada cop que mengo em tallo i es com una manera de castigarme peer lo que he fet, si no em tallo em sento malament, nerviosa o isterica. es lo unic que em desafoga. son tonteries d' adolescents (com diuen els meus amics) o es algu greu???
ajuda
Elena Crespi

Serà greu en la mesura que segueixis fent-ho. Encara estàs a temps de frenar-ho.
Vols dir que no et sents malament, nerviosa i histèrica precisament perquè fas això?
Pel tema del menjar, et recomano que puguis aprendre a menjar correctament perquè no tinguis la necessitat de fer-te talls o de castigar-te. Per què t'has de castigar? què estàs fent mal fet?
Si veus que hi ha alguna cosa que estàs fent mal feta potser has d'intentar fer-la ben feta i així no t'hauràs de castigar.
I deixa'm fer-te una pregunta... per quines coses et premies? Donar-te premis també és important!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres