NO SE QUE FER I ES MOLT IMPORTANT
M'agrada un noi,es un any més petit que jo però això mai no m'ha importat,vam sortir y ho vam deixar,no vam arribar a liarnos,jo vaig ser la responsable de la ruptura.El cas esque m'anadono que es important per a mí i que m'ajuda quan tinc problemes.Hauria d'intentar tornar un altre cop encara que potser ell ha passat página?
Elena Crespi

Hola leonor!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Com que nosaltres no tenim poder màgics i no podem saber què pensarà ni sentirà ell, el que et podem recomanar és que, precisament per la confiança que teniu, en puguis parlar amb ell d'això: amb normalitat i naturalitat. Evidentment també amb nervis.
Però crec que seria molt bo que en parléssiu i que et pogués dir què sent i així aclariries tots els dubtes que tens...
Sort!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com