Massa nervis...
Hola,
Últimament m'estresso per tot, i jo, que ja sóc nerviosa, ho passo fatal. Els nervis em poden.
Tinc la sensació de que m'ofego, i moltissimes ganes de plorar, em poso histèrica.
El tema em comença a preocupar ja que em pasa bastant sovint...
No se si serà pels estudis, per la familia... o per què, però m'agradaria que em donguessiu algun consell per a intentar no posar-me tant nerviosa i en el cas de que estigui axi, com em puc fer pasar aquestes sensacions.
Merci per tot!
Sou de gran ajuda!
Elena Crespi

Hola Love u!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Hi ha dues coses que pots fer:
1. Ajudar-te a descobrir què et posa nerviosa i mirar de fer passos per solventar-ho
2. Aprendre a relaxar-te en moments en els que vegis que no pots més... És per això que et deixo un vídeo amb una relaxació guiada peqruè vagis practicant i vagis aprenent com es fa. Al principi necessitaràs mirar el vídeo i et costarà però ññavors aniràs agafant pràctica i podràs relaxar-te amb més facilitat i sola.
Espero que et serveixi:
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com