Que faig!!
Hola!! T'escric aquí perquè fa com una setmana que vaig enviar el mateix que vaig dir a la consulta de sexualitat però encara no m'han contestat i ho necessito bastant urgent, i m'agradaria que per aquí em poguessiu ajudar també!!
El meu problema és que fa 7 mesos que em vaig pillar del meu monitor, que deu tenir uns 20 i pico d'anys. Ens vam veure cada dia durant un mes, i ens portavem súper bé. Teniem super bon rotllo entre nosaltres i fins i tot em va arribar a fer indirectes (algunes bastant directes). No ens vam arribar a liar mai però vam estar a punt. Des de llavors no l'he tornat a veure i tinc por de que m'hagi oblidat... Fa cosa d'un mes ell va començar a sortir amb una noia, i em fa molta rabia no poder-lo oblidar. He plorat més d'un cop per això i m'està costant molt superar això. Les meves amigues pensen que això de que m'agrada és mentida, i jo prefereixo que segueixin pensant això perquè no veure'l des de fa 6mesos i seguir pillada per ell no ho trobo molt normal...
Ara farà cosa d'un mes que em vaig liar amb un noi per primer cop, i ja em quedat més d'una vegada per liar-nos. A mi no m'agrada, però tampoc passa res perquè a ell li agrada liar-se amb noies perquè sí. Em fa por que m'enamori d'ell perquè sé que si m'enamoro em farà molt de mal, però també estic farta de estar enamorada d'una persona de 20 anys amb el que no tinc possibilitats.
En resum, que no sé què estic fent. Això de liar-me amb aquell noi no és una cosa propiade mi però no sé si ho faig per oblidar a l'altre o ns... no sé que estic fent. Siusplau necessito ajuda. Ja no sé fins a on portar tot això, ni perquè em continua agradant el monitor. Si em podeu ajudar us ho agrairïa molt.
Moltes gràcies!!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Liar-te amb algú per oblidar a algú altre no funciona... realment no funciona. El que aconseguiràs és fer-te molt més de mal.
Per tant, et recomanem que si vols embolica-rte amb algú sigui perquè realment t'agrada i perquè n'estàs convençuda de que vols fer-ho i no per oblidar a algú.
Per oblidar a algú has de prendre d'altres mesures...
Et deixo un vídeo sobre com oblidar a l'exparella on hi ha claus que també et podran ajudar en la situació en la que et trobes:
Cuida't moltíssim!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com