M'agrada el meu millor amic però no vull perdre l'amistat
Hola.
Tinc un problema. El cas es que fa molt de temps que tinc un millor amic i m'estimo molt l'amistat que tenim.
Fa uns mesos que em vaig adonar que m'agradava, he pensat molts cops en dir-li però tinc por de perdre l'amistat que hem construït.
Si algun dia fòssim parella no vull arrepentir-me i saber que m'agrada de veritat.
Ajuda si us plau!!! Gràcies
Elena Crespi

Hola Souries!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
I què creus que sent ell per tu? creus que hi hauria possibilitat de que sentís quelcom similar al que sents tu?
Evidentment prendre aquestes decisions implica riscos i fer el pas implica acceptar els riscos que hi ha. I nosaltres no podem fer res per evitar-los. Per tant, el que has de valorar és si realment vols fer el pas o no. I si no el fas... podràs ser només amiga seva?
Et deixo un vídeo que et pot ajudar a discriminar què és el que sents per ell per saber si fer el pas o no:
Espero que t'ajudi!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com