lio mental, putos tius
hola,
primer de tot gràcies per contestar aquesta consulta.
doncs, tal i com diu el titol, tinc un lio mental de nens. no sé si m'agrada un nen amb qui parlem per skype per la distància, o un nen que vam estar de lio uns dies perque jo volia sortir i ell no (quan el veig al insti em moro, pero faig veure que me la suda), o un nen que vam sortir poc temps perque m'agrada pero no sé que vull.
una altre duda es això; vam sortir durant un temps amb un nen i m'agrada molt, i em tracta genial però, no sé si es perque tinc expectetives molt altes, però em venen molts dubtes. i esque mai he estimat a ningú com ho vaig fer amb el meu ex, amb ell no em pasava això.
I JO TINC GANES D'ENAMORARME I JA NO SÉ QUÈ FER!!
petons adolescents!
Elena Crespi

Hola Teia!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
L'enamorament no es pot forçar... i potser ara mateix t'atrauen diferents persones però no n'hi ha cap que t'enamori del tot i amb la que constuir una relació de parella. Per tant, quan no tenim ningú, de vegades, recordem els ex i ens enganxem a persones que ens atrauen... per tant, estigues alerta.
Et deixo un vídeo que potser et pot ajudar a aclarir conceptes per detectar ben bé què et passa:
Espero que et serveixi!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com