AJUDA, NO SE QUE FER...!!!!!
Necessito el consell d'algú, no puc comptar amb la família ni amb les ''amigues''...Tothom es pensa que estic bé però, ells no se n'adonen del que passo, saben que m'he autolesionat, i mai s'han preocupat...sento que no els importo. Suposo que a molta gent li ha passat això, ma mare em fa sentir malament, té el do de ferme sentir culpable per cada cosa que faig, em diu inutil, que no valc per a res i..jo m'ho crec. Això fa bola amb tots els altres problemes i tinc la sensació de que acabaré malament...ja estic farta de tot! Per altra banda m'agradaria anar a un psicòleg, per parlar, intentar sentirme millor i solucionar problemes però no se com dirli als meus pares, si els hhi dic hauria d'explicar tot el que em passa...com ho faig?
Elena Crespi

Hola Lau!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te
disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem
la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
I anem al que ens dius: i si intentes parlar amb la psicòloga o psicopedagoga del teu centre educatiu? potser et pot ajudar i orientar sobre com parlar amb els pares i com anar a buscar ajuda professional.
És molt important que, si no estàs bé, no t'ho vagis guardant per tu i que ho comuniquis a algú que pugui ajudar-te i la psicò o psicopedagoga de l'institut pot ser una molt bon opció.
Esperem que ens facis cas i vagis estant millor!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com