Millors amics?
Hola, sóc una noia de 15 anys. El meu problema és una mica enrevessat però intentaré explicar-me.
Porto 2 anys molt pillada (casi que podria dir enamorada) del que fins fa poc era el meu millor amic...
Havia sentit a dir que jo també li havia agradat i tenia la sensació que si li deia poster aconseguiria alguna cosa i...sí: vaig aconseguir que deixés de parlar-me, que m'ignorés totalment quan ens vèiem,...i tot continua així! Ja fa casi 4 mesos que li vaig dir, i entenc que se sorprengués i potser fins i tot que agafés vergonya però si representa que erem millors amics crec que podria fer un petit esforç per canviar les coses, no? Jo ja he intentat tot lo de parlar amb ell (x whatsap) i etc l'únic que ha fet ha estat dir-me que sisi, que sentia incòmode i q ja sarregleria...i es que a mes, ha deixat d'agradar-me i això també ho sap! I tot i així ell no mou el cul perquè tornem a ser amics! Se que l'últim recurs seria oblidarme d'ell però es que no vull, he viscut molt bons moments amb ell i m'ha ajudat molt a se feliç. Vull tornar a tenir-lo com amic...
Gràcies!
PD. No publiqueu la consulta a la pàgina principal sisplau
Elena Crespi

Hola Albs!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
En el fons, veient el que està fent, t'està demostrant com funciona en situacions d'aquest tipus. Per tant, has de valorar si tu realment creus que val la pena tenir a algú a la teva vida que actua així. Encara que tingueu molts records i una gran amistat al darrera, realment el que vols és algú que ni s'atreveixi a parlar amb tu per arreglar les coses?
Espero que et vegis amb força per tenir clar si vols que algú així formi part de la teva vida.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com