I'm so fucking scared
La cosa és que estic molt confusa perque no se si m'agrada un noi o no... M'encanta estar amb ell i tenim moltissima confiança i de tot, pero no sé si com a amics o ja un pas més. Sé que em direu que aixó depen de mi i només ho sé jo i blahblahblah, pero imagineu-vos que os diu aixó una amiga, que li dirieu que fes o algo? Tampoc no els hi vull dir a les meves amigues perque com no ho sé doncs no vull que liïn la troca, tot i que no se si dir-lis, apart, que si m'agrades no sé si voldria algo amb ell i puf.
Graciés💗.
Elena Crespi

Hola AnonimA!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
En segon lloc: el que ens demanes és molt difícil de respondre però et direm dues coses:
1. Sents atracció sexual cap a aquest noi? Perquè si et sents atreta per ell i a més t'agrada com a company, amic i fins i tot com a parella... això et pot indivcar que és quelcom més que un amic
2. A mesura que vagis dircriminant el que sents aniràs veient si és quelcom més o si, senzillament, estàs molt bé al seu costat i prou com a amic. No tinguis pressa en descobrir en què hi ha...
Esperem que puguis tenir una mica de paciència per anar descobrint què sents.
Una abraçada i fins a la propera!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com