fantasma sempre:( fartaaa An..
Hola!! bueno la gent amb critica perque soc bastant palida de pell i estic farta de que em diguin fantasma, que estas molt palida i noseque, i si m'han d'insultar minsulten per aixo fartissimaaaaaaaaaa hosento pero m'haig de desfogar que haig de fer? i lo mes fort es que en estiu m'agrada pendre el sol i posar-me morena pero no puc perque em cremo com una gamba i si em poso morena es molt poc. tinc els ulls verds i cabell marro i em resalta el blanc encara mes, soc bastant guapa i tal però no m'agrada ser blanca!!, tampoc de color fosc simplement normal, ja se que m'haig d'acceptar tal i com soc però no puc.
Estrella Dorca

Hola!
Doncs és complicat canviar el to de la nostra pell! L'única via que et queda és acceptar-te tal com ets. Tens sort que últimament hi ha una corrent entre les famoses que prefereixen el seu color de pell natural i intenten no prendre el sol. Fixa't en l'Emma Stone o l'Anne Hateway ;)
Pel que fa a les burles o insults... no mostris cap reacció, converteix la paraula "fantasma" en un mantra per tu. És a dir, que t'ajudi a relaxar-te i a no reaccionar. La gent busca els "defectes" dels altres per sentir-se millors amb ells mateixos, però quan no tenen la resposta que esperen... al final s'acaben avorrint. Qui s'avorrirà abans? Tu o ells? Fes que siguin ells ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25