Hem sento tonta
no se si es una consulta el que diré ara o una carta però necessito consell:
estic molt farta de esforçar-me i no tindre recompensa, m"esplico .
No sóc una nena de excel·lents, sóc de notables o mes tirant cap a bens.
però sóc una nena molt treballadora i no ho dic per quedar bé si he d'estar tres hores fen un treball ho estaré.Pero perquè en aquell treball em poses mala nota?
Semblo una nena queixa'n-me de notes i volen-me tirar flors però hos posaré en situació, tinc una professora de biologia .Fai preguntar "una cosa" vaig dir i em va respondre que ja ho parlaríem, i doncs com a diferència dels companys jo respecto als professors i vaig dir vale i no va passar res, el que em va molestar és que una nena que els seus pares són metges li va fer una pregunta i li va contestar amb somriures i bones cares.
El meu professor de educació física ma "fotut" ma donat amb una pilota a la cara ,que ma tirat les ulleres tant li costava demanar perdo?
El trimestre passat vaig treure un 4 a angles perquè vaig suspendre els verbs i doncs no em queixo si és com ho conta la professora doncs culpa meva i ho admeto,estudio més, però perquè un nen que ni feia els exàmens perquè els deixava en blan te la mateixa nota que jo?
vaig suspendre educació física l'any passat per les proves físiques i doncs com a angles no dic res i renoc que es culpa meva però perquè aquest trimestre aprovant amb un sis les proves i els exàmens amb 7 em posa un 5 de mitja? El que vull anar a parar es que sem estan passant les ganes de continuar lluitant perquè de que serveix si després ma posen males notes iguals?, no em rendiré però em fa rabia que algú que te educació que esforça i demostra que vol aprendre la tractin així, després si queden pocs com jo que no es queixin perquè jo com sóc no em cansaré de lluitar però altres ja hagues engegat a la mera a més d'un.
Perdo per les faltes i el vocabulari però em fa rabia que per no vindre duna família pilotera o treure super bones notes hem passi això.
que fai?
Estrella Dorca

Hola Lau,
Tot el que expliques té molta lògica. Malauradament no sabem quin criteri té cada professor per posar aquelles notes. A vegades volen "premiar" algú, a vegades intenten "animar-lo" o altres, simplement, valoren el nivell de l'alumne i creuen que la nota és aquella.
La veritat és que no és fàcil avaluar als alumnes i posar-los una nota i, a vegades, hi ha errors i injustícies cap a altres alumnes.
La meva proposta és que el pròxim cop (no val utilitzar exemples dels anys anteriors), ho comentis a la teva tutora. És possible que si el tutor de l'alumne coneix aquestes "injustícies", pugui parlar amb la resta de professors i tu puguis rebre, com a mínim, una explicació de la teva nota, per poder millorar el proper cop.
No et rendeixis! Tens molta constància i valentia! Segueix així!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25