No ser que sóc :(
Hola tinc un dubte sobre la meva vida i no ser que fer:
Sóc una noia de 15 anys i desde els 12 anys ser que soc lesbiana pero no e dit res. Bueno doncs aquest curs me canviat de institut i tinc un noi transexual a clase i fa uns diez vaig veure un video de un transexual que era un noi pero va neixer amb cos de noia i em va suptar si a mi em passava lo mateix ja que sempre man dit que de petita semblava un noi perque jugaba a futbol… feia coses de nens, tambe em fixava amb els nois com caminavem, corrien, saltaven i els copiava, m’agraden molt els esports, les coses de risc, vaig probar de pixar com un noi, i… quan me de despullar per anar a la dutxa no em puc mirar el mirall, no magrada el meu cos. I doncs no estic segura… i tampoc ser com su pendran munspares, ells accepten que m’agraden les noies, ni que no els i e dit encara pero su imaginen perque soc una mica “marimacho” i pues es nota una mica… I tambe ... np em veig de gran sent una dona, bueno la veritat no em veig, pero dona no crec.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola JayMuller,
Jo no puc dir-te si el teu cas és un cas de transexualitat, ja que la transexualitat no té res a veure amb la orientació sexual. És a dir, una cosa és amb quin gènere t'identifiques (homes o dena) i l'altra de quin gènere t'enamores. Si ho necessites, parla amb algú de confiança i explica-li com et sents. Quan compartim les nostres preocupacions, deixem de patir tant....
La nostra recomanció és que facis una ullada a la web del Casalhttp://lambda.cat/index.php/grups/joves
" target="_blank"> Lambda de Barcelona o a l'associacióhttp://www.h2o.cat/portal/
" target="_blank"> H20 del Camp de Tarragona, allà trobaràs informació que et pot ajudar.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25