Lio mental molt gran
Hola, sóc una noia que des de sempre m'han agradat els nois, de fet m'hi segueixo fixant, però farà cosa de 4 mesos que em vaig comensar a fixar amb una noia. Aquest sentiment cada vegada ha anat augmentant i he aconseguit parlar amb ella unes quantes vegades. Cada vegada que la veig s'em paralitza el món, em quedo embovada mirant-la i em poso molt nerviosa, no em surten ni les paraules. La cosa és que se que ella mai es fixaria amb mi i crec que més que agradar-me tinc una obsesió, tot el dia estic pensant amb ella i no ho puc deixar de fer. Sé que si continuo així em fare mal tota sola, però no se com oblidar-me d'ella. Necesito algun consell per treure-me-la del cap. Siusplau.
Estrella Dorca

Hola anònima,
És veritat que a vegades ens obsessionem mentalment amb una persona i no ens la podem treure del cap. Sovint idealitzem aquesta persona, és a dir, que no som capaços de veure-li cap defecte.
Per treure't algú del cap, has de recordar les 3 distàncies:
• distància física - evita tan com puguis trobar-te-la
• distància virtual - evita seguir-la a les xarxes socials
• distància mental - quan notis que estàs pensant massa en ella, torna a centrar el focus en tu. Centra't en fer coses que t'agraden, en estar amb les teves amigues i fer coses amb la família.
Mica en mica, veuràs que aquesta intensitat va disminuint...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25