La distancia em mata.
Hola, abans de tot agrairia que la meva consulta no es publiqués, desitjaria que quedés en privat.
Soc una noia de tretze anys. El meu pare és francés i la meva mare és catalana.
Resulta que aquest any he començat a estudiar a França (internat internacional d'aquests que tornes un cop`al mes a casa, però estar super xulo!).
allà tinc amics rusos, xinesos, africans, australians, francesos...
Des del primer dia, vaig conèixer una noia d'Algèria i ens vam fer millor amigues.
Al principi de noviembre parlava per webcam amb el seu cosí que té la mateixa edat que jo i va decidir presentarme'l.
Aquell dia va ser com amor a primera vista, ara cada cop que el truca jo estic amb ella al seu costat.
Amb el cosí puc dir que estem "sortint" però a distancia, parlem cada dia per Facebook Messenger.
Aquest estiu vindrà de vacances a Barcelona i l'any que ve vindra al mateix institut de França que la seva cosina i jo.
M'agradaria tenir consells i què n'opineu, si durarà o no, ens estimem molt...
Ell és possesiu (no en el mal sentit): te por que aquest estiu abans de que ens veiem jo tingui necessitats (no sexuals) i vagi a buscar carinyo i amor d'un altre noi, te por de perdrem i jo també de perdrel perquè és super guapo i al seu país, a la seva clase moltes noies li diuen de sortir amb elles perquè tenen pits grossos. Però pel que m'han dit ell i la seva cosina, ell no els hi fa cas i els hi diu que el deixin en pau..
M'agradaria saber que en penseu d'aquesta historia(si heu entès algo perquè me liat).
Gràcies per contestar i siusplau no publiqueu això.
Estrella Dorca

Hola!
Crec que t'hem entès! La veritat és que les relacions a distància no són fàcils! La falta de contacte pot perjudicar molt una parella...
No sabem com evolucionarà aquesta història, però us deixem algunes indicacions:
• Sigueu sincers sobre la vostra relació: Què teniu? Sou parella? Us esteu coneixent? Sou amics fins que us veieu cara a cara?.. Què passa si un dels dos vol estar amb una altra persona?
• Si voleu estar junts, busqueu estones al llarg de la setmana per parlar per skype i fer bromes conjuntes
• Envieu-vos missatges ocults (una emoticona, una cançó...) que indiquin que penseu en l'altre
• Demaneu pel dia a dia de l'altre, expliqueu-vos els pensaments, les preocupacions... això us farà estar més units!
• Feu alguna cosa conjuntament. Per exemple escriviu un diari entre tots dos, jugueu a videojocs, feu apostes a futbol... la idea és compartir alguna activitat!
No sabem què passarà en un futur, per això és important que en una relació siguem honestos sobre el que sentim en cada moment. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25