BAIX AUTOESTIMA
Hola!
Soc una noia, tinc 13 anys, ultimament estic molt malament, mai m'he estimat a mi mateixa, ni he estat agust amb moltes coses però, ja fa setmanes que estic farta de tot, ploro cada dia sense saber per què i em tallo, estic molt deprimida..no se que fer.
Estrella Dorca

Hola Laulaulau03
A vegades podem sentir que estem dins un pou, que no hi ha cap sortida i que no hi ha res que ens faci sentir bé. Ens costa confiar en les persones del nostre voltant i esperem que màgicament endevinin els nostres pensaments o què necessitem. Però això és molt difícil!
Quan estem malament, no podem esperar que els altres ens vinguin a recollir, hem de demanar ajuda! Parla amb la gent del teu voltant, amb els teus pares, amb algunes amigues, amb algun professor o professora i explica'ls com et sents. Ells t'escoltaran, t'ajudaran i et faran sentir estimada.
Però el primer pas l'has de fer tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25