Ploro massa des de...
Hola!
Des de ja fa uns mesos els meus pares van començar a tenir problemes, i fins no fa poc, i ara sí la seva última baralla, han escollit divorciar-se.
Sóc conscient que ells han escollit bé, però el cas és que em poso a pensar en les infinites coses que volia fer amb ells (viatges, sortides, activitats...), i començo a plorar.
I la cosa que més impotència o "ràbia" que em dóna, és que ells actuïn com sí que fos tot com abans (sé que ho fan per mi i per la meva germana, però no ho suporto...). A més, sí ara parlo del tema que el meu pare, haurà de deixar la meva casa aviat...
Que puc fer per portar millor el divorci dels meus pares???
Un petó adolescents!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Em sap greu que estiguis vivint aquesta situació. És natural que pateixis i que et faci mal: estàs vivint un procés de dol. S'ha trencat la família que tenies fins ara, s'han trencat alguns somnis i alguns projectes que tenies pensat conjuntament.... i això necessita un temps per acceptar-se.
Per altra banda, els teus pares continuen estant allà, preocupant-se per tu i ajudant-te. És moment de reconstruir una nova estructura familiar i de buscar noves activitats a fer amb cadascun d'ells. Pensa en coses que t'agradaria fer a soles amb la teva mare i coses que voldries fer a soles amb el teu pare i planteja'ls la opció ;)
Ja t'aviso que durant un temps aquesta situació et pot fer mal, però mica en mica aquesta ferida s'anirà curant....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25