No se que em passa...
Hola,
Tinc un problema que no se com portar-lo...
És possible que m'agradin dos nois a la vegada? Porto un any enamorada d'un amic meu i ara fa pocs mesos vaig començar a parlar amb un altre noi fins que ara mateix, sento molt per ell. No se que fer, perquè quan parlo amb un penso amb laltre i així al inreves. Em podrieu donar algun consell?
Un altre problema que tinc és que sóc una cagada amb tot això de liar-se i tenir novio, resulta que amb un dels nois em intentat quedar molts de cops per liar-nos i hores abans jo sempre m'he inventat alguna excusa o qualsevol cosa per no anar-hi... em fa por liar-me perquè no ho he fet mai i estic farta de ser així!
Gràcies!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Si tens tants dubtes, no podria ser que encara no estiguessis del tot preparada?
Quan sentim que hi ha més d'una persona dins el nostre cap, sovint és perquè cap de les dues ens agrada al 100% i trobem coses atractives en totes dues que no ens deixen acabar de decidir. Dóna't un temps per anar veient com van les converses i amb qui dels dos et sents més còmode.
I pel que fa a liar-se... si encara no et ve de gust, si sents que et fa vergonya, si no n'estàs del tot convençuda, no ho facis! El teu cos ja t'avisarà quan estigui preparat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25