SI US PLAU AJUDA!
Hola!
No se on recorre, ni a qui demanar ajuda, ja que tothom que fa l'esforç d'ajudar-me em respon amb un: "Suda d'ell", però no és fàcil.
Cap al més de març vaig començar a parlar amb un tio que coneixia molt abans i que pràcticament tenia oblidat, no se com em va començar a fer gràcia i finalment he arribat al punt de que n'estic enamorada. Per WhatsApp parlem molt, però cara a cara, només és un "Hola" i quan va amb els seus amics ni això.
L'últim dia que el vaig veure (que no em va saludar), vaig estar tenint somnis amb ell tres nits seguides. He pensat en explicar-li a la meva mare, perquè això m'està afectant més del compte, però se que si ho faig només ploraria i no li aconseguiria explicar-li res. Per això demano ajuda aquí, és difícil que contesteu, però no se. Que haig de fer? Oblidar-lo no és tan fàcil com dir-ho, necessitaria metodes o consells de com aconseguir oblidar-lo, ja que tampoc vull deixar de parlar amb ell així de cop.
Moltes gràcies, espero que em llegiu!
Elena Crespi

Mikelera!
És molt important que amb algú de qui estàs enamorada et parli tant pel whatsapp com en persona... sinó la relació perd qualitat.
Per oblidar-lo et recomano que intentis no mirar el seu facebook, no mirar si està connectat al whatsapp, no enviar-li missatges... intentar no tenir contacte amb ell.
El que sí que has de fer, encara que et costi, és trobar d'altrs coses que, mica en mica, et facin sentir millor: estar amb les amigues, escoltar música que t'alegri, anar al cine, fer alguna activitat que et faci sentir bé...
Oblidar algú és difícil però no és impossible!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres