Nosequefer...Prescindible
Fa temps que us vaig enviar una consulta... és urgent
Durant un moment al forat negre al que visc que es podria considerar vida o com se li digui estic sentint pena er mi mateix i m'esic penedint de tot allò que m'estic fent a mi mateixa. Quan intento parlar-ho amb les meves migues se'n riuen de mi, i per si és poc tampoc ja no em puc tallar perquè tinc mal al peu i la meva mare m'ha d'ajudar a vestir-me, i tampoc puc amagar els talls a cap altre lloc perquè els veuria. No dormo gens, i no surto de casa per estudiar. A sobre tampoc als blogs em contesten no sé perquè, només una hater es va dedicar a contestar a totes le princeses dien que eren boges i que s'estàven matant per dins.Sincerament no sé perquè ho escric això si no tinc remei. Molts cops he pensar en deixar de respirar o pujar a la terassa i no tornar, i fins i tot alternatives menys difífils com agafar i anàrme'n de casa, però sóc una merda de persona que tampoc s'hi atreveix. No sé què fer. L'unic en el que penso és en elss estudis i en les llàgrimes que deixo caure cada dia amb 'espernça de poder passar una nit sense haber-me de fer mal a mi mateixa. Tot i que no em pugui tallar, sempre hi han alternatives... oi? Era per comentar-vos que l¡unica paraula en la que puc pensar és en la següent: Prescindible. El Julio diu que m'estima i que no em deixarà,i tot i que sembre estigui, hi ha vegades que el voldria poder tocar o simplement poder mirar-lo. Molts comps és dificil crear una imatge definida.
Em sento Prescindible
Molt prescindible
Estrella Dorca

Hola Maria,
Em fa molt mal llegir la teva consulta, perquè hi ha molt patiment. Si sents que les teves amigues no et poden entendre, per què no parles amb algú de la família o amb algun professor o professora?
Quan sentim que estem dins un pou, és necessari que nosaltres mateixos demanem ajuda. És necessari que busquem quines persones del nostre voltant ens poden donar força i ajudar-nos a estar millor. No podem esperar que vinguin soles, demana ajuda sense por! Necessites sentir que les persones importants es preocupen per tu, necessites aprendre a llegir aquestes senyals i sentir-te més valorada.
Procura treure't aquestes idees del cap, fer-te mal no t'ajudarà a estar millor. Intenta cada dia fer aquestes tres coses:
• Disfrutar d'una estona en companyia d'altres persones (la teva família, amigues)
• Fer alguna cosa que t'agradi (alguna extraescolar, alguna sèrie)
• Dedicar un moment a una situació de la qual et sentis orgullosa i apuntar-ho en un full
Això t'ajudarà a canviar una mica el teu dia a dia, és important que et cuidis, que et mimis i que et deixis ajudar.
Ves-me informant...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25