No sé que fer amb tant estrès
Hola adolescents.cat!
M'agradaria que m'ajudessiu sobre un tema. Fa temps que estic amb un noi (tot i que encara no hem definit la nostra relació) i no sé perquè m'estressa molt cada cop que em deixa en vist, no em respon un missatge o l'ignora, quan no em parla... És com si fos una mica bipolar a vegades ja que hi ha dies que és molt mono i em diu que m'estima i tot, però hi ha altres dies que ni em parla ni em respon els missatges. Ens hem liat un cop i volem tornar a quedar ( per això he dit que no vull precipitar-me per definir la nostra relació) però el que passa és que el curs que ve marxaré a estats units a estudiar (ell ho sap) i vull aprofitar el temps que em queda per estar amb ell...
No sé com deixar d'obssesionar-me ja que aquest tema m'estressa molt (pensar en què podria passar, quan no em respon...) ja que a vegades sóc una mica insegura i no m'agradaria que s'estigués veient amb una altra noia apart de jo. De vegades estic tant inquieta que no puc estudiar i això afecta als meus estudis.
No sé que fer! Ajudeu-me!
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola anònima,
Des d'aquí tampoc podem endevinar què sent ell ni què li passa pel cap.
El que està clar és que aquesta situació t'està afectant més del que tocaria. Hauries de prendre-t'ho amb una mica més de fredor. Ell no et dóna tot el que tu t'agradaria, per tant, potser ja et dóna una mica de pistes sobre el seu ritme. Si no heu definit la relació potser és perquè encara us esteu coneixent i necessiteu una mica més de temps per valorar si voleu veure altres persones o no.
No et tanquis només en ell, si no vols. No et precipitis en pensar que l'any vinent marxaràs, encara queda molt temps fins l'estiu i poden passar moltíssimes coses!. Si et molesta alguna cosa, digues-li! A veure com reacciona i si no t'agrada la seva reacció, tens tot el dret a tallar i acabar amb això!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25