M'AGRADA ENCARA LA MEVA EX I...
Fa uns messos vaig estar sortint amb una noia i amb ella hemvaig adonar de que era bisexual ara ho hem deixat i ella ha començat a sortir amb una altre noia i a mi tot aixó m'està afectant perquè a més a més hem fa brometes per telèfon i fa que em senti encara pitjor. Estic molt enganxada amb ella que faig? Vivim en el mateix poble i sempre me la trobo i s'hem fa molt incomode.
Estrella Dorca

Hola!
Ja sé que una ruptura fa molt mal... però quedar-se enganxada a aquesta història segurament et farà més mal, per tant, potser hauràs de començar a plantejar-te el passar pàgina. Com? Doncs posant distància
• distància física - evita estar a prop d'ella, intenta no trobar-la, canviar de llocs o evitar parlar amb ella
• distància virtual - deixa de mirar les seves publicacions, no mirar el seu estat o les seves connexions...
• distància mental - si sents que els teus pensaments van cap a ella, torna a enfocar-te en tu! és important que posis el focus en tu, en fer coses que t'agradin, en estar amb les teves amigues i fer coses en família.
Sé que és difícil però amb una mica d'esforç arribaràs a la distància emocional. És la capacitat de recordar una persona sense que et faci mal. A vegades necessitem un mes, a vegades necessitem sis mesos i a vegades necessitem un any per arribar-hi, però t'asseguro que finalment s'arriba a la distància emocional.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25