diferencia d'edat?
Hola, fa uns dies vaig anar a l'esquiada de l'institut i vaig coneixer un noi que tontejava amb gaireve totes les noies, incluida jo, pero te 16 anys i no se si n'estic enamorada o m'agrada. Parlwm per insta i tal pero crec que li agrado i em va dir ( en broma suposo) que no em demanaria de surtir per la diferencia d'edat. L'auria de deixar estar i passar d'ell o que realment nestic enamorada? No se que fer!!! Ajuda siusplau
Estrella Dorca

Hola!
Jo no puc saber exactament el que sents per ell, però pel que expliques sembla que aquest noi t'ha sorprès i de moment sents atracció per ell! Llavors ja veuràs si et comença a agradar... Per saber-ho és bo parlar amb ell, conèixer-lo una mica més, veure com et tracta, veure com et sents... fins que no tinguis tota aquesta informació no podràs saber si és amor.
Per tant, ves parlant amb ell, ves veient com actua, si et fa sentir bé... i ves valorant. La diferència d'edat a vegades és important perquè s'estan vivint diferents moments vitals. De fet, ell ja t'ha dit que hi ha massa diferència... per tant, potser hauràs d'entendre aquesta broma com una manera de dir-te que no està suficientment interessat, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25