com no enamorada
Hola adolescents!
Faig aquesta consulta perquè fa dos anys que estic enamorada del meu millor amic, se que no va per mi ja que m'ho explica tot i se qui li agrada. Li vaig provar de dir fa un any però no vaig poder... Que puc fer? Cada cop m'agrada més, però tinc por de que si li dic s'envagi tot a la merda... ajuda sisplau!
Estrella Dorca

Hola!
No podem endevinar la seva reacció un cop tu t'hagis declarat. A vegades quan un amic s'enamora d'un altre, l'amistat es veu amenaçada, bàsicament perquè han canviat les regles del joc. És possible que posi una mica de distància per evitar fer-te mal, o bé que siguis tu qui necessiti posar una mica d'espai entre tots dos per començar a oblidar-lo.
El més important és que comencis a acceptar que ell no està enamorat de tu ara mateix i que decideixis si vols començar a passar pàgina o no.... Sé que fa mal oblidar una persona, però potser fa més mal estar al seu costat sabent que ella no sent el mateix. Hauries de començar a mirar per tu, a buscar de quina manera pots estar millor, a cuidar-te una mica, encara que impliqui passar una temporada malament..., no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25