No ho publiqueu!!
Hola:
Soc un noi de 16 anys el em considero una persona gay des d'els 13 anys, envio aquesta consulta per dues raons:
1a.- Durant els ultims mesos he estat una mica més sortit i he tingut moltes més ganes de liar-me, mastubar-me, fer el sexe i menjar una pol*a. Sempre he estat una persona molt introvertida i mai he tingut la opció ni de liar-me, a part que desde principis de l'estiu pasat me enamorat d'un amic A el qual conec desde primaria i per acabar, ultimament m'he guanyat molt la confiaça d'un amic B de manera que aquest m'ha explicat tots els seus secrets fins que fa molt poc quan jo li vaig dir que m'agradava aquell amic A(el qual ell coneix i nomes ho sap ell B i una amiga) ell em va dir que jo li agradava. Qüestió: Estic superperdut perque em segueix agradant molt el amic A però m'estic replantejant estar amb el B, però quan hi penso no m'agrada encara que hi veig possibilitat de que surti bé i de que pugui liar-me per primer cop i fer la resta de coses... Qué puc fer?
2a.- Sempre he tingut moltes ganes de fer coses noves però quasi be mai l'has faig per por a que la resta s'enterin Exemple: M'agradaria sortir de festa(La gent es pensa que ho detesto) aixi que no se que puc fer tampoc.
Estrella Dorca

Hola anònim!
Intentaré respondre't!
1. És natural que tinguis més desig sexual i començar a explorar tota la teva sexualitat. El que has de decidir és si vols estar amb el teu amic A (i dir-li el que sents) o bé vols començar alguna història amb el teu amic B i començar a explorar conjuntament el vostre desig. Decideixis el que decideixis has de ser molt clar amb el teu amic B, ja que possiblement les teves accions li poden fer mal. És a dir, si decideixes apostar per una relació amb A, explica-li a B. I si decideixis explorar amb B, sigues molt honest sobre els teus sentiments, les teves intencions i el teu projecte de futur. Llavors B ja decidirà si accepta aquest tipus de relació o no.
2. I què passaria si la resta de la gent s'enterés? Què és millor per tu: que els altres tinguin una "imatge bona" de tu, però falsa; o que tu disfrutis de les coses que vulguis i qui t'accepti, continuarà al teu costat i qui no, que marxi.
Ja sé que a vegades és difícil i que la pressió social pot ser molt forta, però al final hem de viure la nosta pròpia vida i ser honestos amb nosaltres mateixos, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25