No se de que parlar....
Hola!
He quedat amb un noi que m'agrada però sempre em passa que no se que dir i així dona pas als moments de silenci incòmode que els odio.Amb les meves amigues es diferent ja soc més oberta amb elles i tal però amb l'altre gent doncs sóc tímida i intento obrir temes de conversació però o faig preguntes estúpides o no se que dir.
Em podríeu ajudar a saber socialitzar-me més?
Estrella Dorca

Hola!
Els silencis són habituals en una conversa, no passa res! A vegades el problema apareix quan intentem que no hi hagi cap silenci, perquè ens neguiteja i acabem dient coses que no volíem dir. És natural que tinguis més vergonya quan estàs coneixent una persona nova i que a més t'interessa!
Et dono alguns trucs:
• Porta alguns temes pensats. Alguna cosa que t'interessi saber d'ell, alguna cosa que tinguis ganes d'explicar-li de tu, alguna cosa que tingueu en comú (ja sigui una sèrie, un professor o algun amic)... així tindràs diferents opcions.
• Deixa que la conversa flueixi. No intentis "gastar" tots els temes. Fes una pregunta, escolta'l, deixa que ell també et faci preguntes... no tinguis pressa.
• Fer alguna activitat. Això també ajuda a trencar una mica el gel. Per exemple anar al cine i després a berenar. Així podeu començar parlant de la pel·lícula i anar veient com evoluciona la conversa...
• Deixar algun tema misteriós. Si parleu per whatsapp abans i la conversa és fluïda, pots aprofitar alguna anècdota i dir-li que ja li explicaràs en persona. O bé si ell et vol explicar algo, pots insinuar-li que en parleu cara a cara... així ja tindreu per on començar ;)
A veure si t'ajuda!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25