No és bo per mi, però no el puc oblidar.
Sóc una noia normaleta, no soc la "buenezona" però tampoc em considero la "malota". El que passa es que els meus pares em controlen molt i no deixen ni que m'apropi a segons què gent. Ells tenen mols prejudicis i ja jutgen a una persona pel que sigui: fuma? que mala persona; dirien ells. El que passa es que jo estic enamorada del "xuleres" del insti. Porto molt de temps penjada d'ell i sé que seguir estant-ho només em portarà problemes tant amb la meva familia com amb mi mateixa. No em convé gens aquest noi però m'agrada moltissim. Vull oblidar-ho però anem al mateix institut, el veig cada dia i se'm fa impossible. Porto uns dies intentat no mirar-me'l molt ni parlar molt amb ell però se'm fa molt díficil. A part de que tot l'institut n'és conscient de que m'agrada (ell inclós) i crec que aquest és un dels motius pels quals em costarà més oblidar-me d'ell. He de fer que tothom pensi que l'he oblidat però com ho demostro? I un cop la gent cregui que ja no m'agrada, com faig per que sigui veritat?
Gràcies per ajudar-nos a mi i a tots als que demanem ajuda!
Estrella Dorca

Hola!
El primer pas per oblidar una persona és decidir que la vols oblidar de veritat. Aquí et deixem alguns passos per ajudar-te:
• distància física - evitar coincidir amb ell, parlar-hi el mínim possible.
• distància virtual - no mirar el que penja a les xarxes ni les seves connexions
• distància mental - centra-te en coses que t'agraden a tu. Quan notis que els teus pensaments van cap a ell (què estarà fent? Amb qui estarà?), posa el focus de nou en tu: queda amb les teves amigues, fes coses amb la família, vui la teva passió...
Mica en mica veuràs que començaràs a posar distància emocional, és a dir, que seràs capaç de pensar en ell sense que et faci tan mal, de manera que et demostrarà que l'estàs oblidant ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25