PILLADA PER UN NOI DESDE FA 2 ANYS
Porto pillada per un amic més de dos anys. Ara mateix la nostra relació, és normal, d'amics. Ens sentem junts a classe i algunes vegades fa gestos carinyosos (que no si és que ho interpreto malament). El cas és que no se si llançar-me i si és això, no puc, a causa de la meva timidesa. Tinc un "cacao molt gran"
NO SÉ QUE FER!!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Pel que expliques tens ganes de declarar-te, però no saps com fer-ho, oi?
Mira, tens dues opcions principals:
• Dir-li directament que t'agrada. Ja sigui cara a cara, per carta, per whats o per ask (per posar un exemple). Així no dónes peu a males interpretacions, però has d'acceptar la seva reacció.
• Fer-ho de manera més indirecte. Com? Per exemple parlant que t'agrada un noi, que no saps com dir-li... Demanant com li agradaria que se li declaressin... (així potser et donarà pistes sobre si està interessat en alguna altra persona)
A partir d'aquí valora quina és la manera que s'adiu més a la teva forma de ser.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25