Vull començar a parlar amb ell
Holaa! Aveure, hi ha un noi a la meva classe que no m'agrada( osigui que no em mola) pero m'atrau moltissim i m'encantaria portar-me amb ell i parlar i tot. Ens portem be pero no parlem, nomes lo necessari, i nose, a vegades tinc la sensació de que a classe em mira perque sempre que el miro m'està mirant i tot i m'encantaria portar-me amb ell.
Em podrieu dir alguna manera de començar a parlar amb ell o trucs o algo sense que sigui molt semat? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Estrella Dorca

Hola!
Doncs la millor manera d'iniciar una conversa és ser natural! és a dir, parlar d'alguna cosa que realment t'interessi o vulguis saber. Així et centres en el tema de conversa i no tant en la seva reacció.
Pots ser més directe i comentar-li alguna cosa de l'estil: "mira, ja fa temps que tinc ganes de conèixer-te una mica més, tens pinta de ser un noi interessant" i veure com reacciona,
o bé pots fer-ho de manera més indirecte i apropar-t'hi aprofitant algun tema d'escola, alguna festa que vingui aviat o què fa quan surt de l'escola...
Llavors hauràs de veure si ell et segueix el rollo o no...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25