No se que fer
Holaaa!!!
És el meu primer consultori i estic molt nerviosa.
Bé, m'agrada un tio de segon de batxillerat que fa basquet al mateix club que jo i cada divendres el bec molt seguit, no paro de pensar en ell però el problema també és que no paro de pensar en un tio de quart que m'agrada bastant.
També està un de la meva classe que l'altre dia vaig anar al dentista i quan vaig tornar al insti, em va veure i em va abraçar, també em va dir que m'havia enyorat molt, no ho vaig entendre, però després vam estar amb un nen de cadira de rodes a l'assessor, no deixava de mirar-li, després ens vam abraçar un altre cop, i ara cada cop que el bec, vull que m'abraci.
Tu que em recomanaries, un tio de batxillerat que em mira molt, un de quart que és un fumeta però super guapo o un que va a la teva classe i és molt mono? I si em dius algun del que va a batxí o a quart, que em recomanes per començar a parlar amb ell? I també, si esculls al nen de la meva classe, et llençaries i li diries el que sents? Esque sempre que el bec, no puc mirar-li als ulls i el miro als llavis, però la por que tinc és que mai he donat un però a ningú, i si la cago? I si em fa la cobra?
Estrella Dorca

Hola!
Doncs jo no et recomanaré a ningú perquè no puc fer-ho! La decisió és teva! Però intentaré ajudar-te a aclarir-te una mica...
Quan tenim tantes persones al cap, és possible que no n'hi hagi cap que sigui la més "adequada".
Jo et diria que facis una llista (mental o escrita) sobre els aspectes que t'agraden de cada un dels nois. Sé que no els coneixes, però en un principi, què és el que et crida l'atenció d'ells?
Després d'això, és moment de començar a conèixer-los i veure si allò que t'has imaginat que teníen (és a dir, la imatge que t'has fet d'ells) correspon amb la realitat. Segurament amb el noi de la teva classe et serà més fàcil tenir-hi algun tipus de conversa, però amb els altres dos pots intentar utilitzar les xarxes socials o bé aprofitar que esteu tots dos al mateix club (Amb el de batxillerat) per comentar alguna cosa sobre els partits, els entrenadors...
I un cop tinguis més informació de cadascun d'ells serà moment de veure quin és el que et fa sentir millor i amb qui t'entens més bé (sobretot en sentit de l'humor). I llavors veure com evoluciona... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25