Estic cansada de mi!
Hola!
Tinc 13 anys, al llarg de la meva vida, mai he estar be amb mi mateixa, durante una temporada vaig deixat de menjar i començar a tallarme,i durant aquestes ultimes setmanes tot esta anant a pitjor, fins i tot ma mare em diu que so lo pitjor, que nose ni perque estic aquí, i tot aixo s'acumula i em fa sentir pitjor, torno a estar fatal i ara mes que mai, m'estic cansant moltissim de tot... Ajuda!
Estrella Dorca

Hola bonica,
Em fa molt mal llegir aquesta consulta. No m'agrada veure que hi ha persones que pateixen tant.
Si estàs malament, si tens patiment, has de demanar ajuda! Demana ajuda a alguna professora o professor, demana ajuda a la teva mare, parla amb les teves amigues... no et quedis aquest dolor dins teu, perquè et farà més mal. Fent la teva consulta ja estàs demanant ajuda, però desde la pantalla no puc ajudar-te més, has de ser tu qui agafi forces per explicar-ho.
Quan algú comença a tallar-se és una senyal que hi ha alguna cosa que no va bé. Cuida't a tu mateixa i busca la manera de solucionar-ho. Necessito que comencis a creure en tu mateixa, que comencis a cuidar-te i mimar-te, que intentis buscar quines coses del dia a dia t'agraden i et fan sentir bé. Quan acabis el dia i ho vegis tot negre, busca alguna cosa (per petita que sigui) que t'hagi agradat, que hagi estat bonica, que t'hagi fet sentir bé (aconseguir bona nota d'un examen, el sol a la cara de bon matí, un acudit que t'hagi fet gràcia, una imatge bonica...). Centra la teva energia en allò positiu, a vegades el nostre cervell necessita una mica d'entrenament per ser optimista ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25