Amistats
hola.
Mira eram un grup de 4 amigues que quan va começar la ESO dues de elles es van anar amb les "populars".Ens coneixiem de petites ie ns ho deiem tot però ara no ens saludem ni per el pasadis,Les meves preguntes són:
-Quan es cansin d'anar amb les populars,segurament voldran tornar a ser millors amigues,nosaltres que hi hauriem de fer actuar com si no ha passat res o no fer-li's cas (com han fet elles).
-Perquè ja no volen anar amb nosaltres(quina podia ser la explicació)
A mi m'afectat bastant tot i que ja m'ho estava esperant una mica.
Gracies
Estrella Dorca

Hola Dream,
A vegades ens sembla que coneixem molt a les persones, però tot i així encara ens sorprenen!
Si us ha fet mal que vagin amb altres amigues i us hagin deixat de banda, no teniu cap obligació de fer veure que no ha passat res! Teniu tot el dret a estar enfadades i dolgudes! Llavors ja anireu parlant i veient si aquesta relació es recupera o no....
No sé quins motius han portat a aquesta separació, però les persones canviem i evolucionem mentre anem creixent, i això suposa que les relacions amb les altres persones també pateixen alguns canvis. Això vol dir que mai tornareu a tenir la relació que teníeu abans, perquè totes haureu canviat!
No avancis esdeveniments, com et sents ara? Què tens ganes de fer?
• Si tens ganes de parlar amb elles, fes-ho!
• Si tens ganes de passar d'elles, fes-ho!
• Si tens ganes d'escriure una carta per treure tota aquesta ràbia, endavant!
• ...
Tens tot el dret a estar enfadada amb elles! Però que aquesta ràbia no et faci oblidar de disfrutar de les relacions noves que estàs construint ara ;) cuida-les, i passa bones estones amb la gent que tens al teu voltant! Si algun dia volen tornar, ja decidiràs com actuar en aquell moment, val?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25