No puc aguantar-ho més, em podeu ajudar?
Hola, soc una noia de 14 anys i ja fa casi un any q estic sortin amb el noi que m'agrada.Tot es perfecte menys per una cosa, sens fa impossible parlar, hem provat de tot, i res.
Anem junts al cole i això tindria de ser un motiu més per parlar, pero no.A més cap dels dos som tímids amb la resta de la gent, pero quan estem junts es com si canviessim de personalitat.
Hi ha gent que m'ha recomanat de trencar pero no puc, també hi ha gent que m'ha dit q es qüestió de temps o que es perque es una relació falsa pero no crec que sigui aixo.
Sabeu perque passa? Em podeu ajudar si us plau?Tindriem de tallar?Es cosa de temps? Es una relació tòxica?No puc seguir més així.Necessito ajuda urgentment
Si pot ser, no publiqueu aquest missatge, que tinc amigues que miren adolescents.cat i no hem ve de gust que ho sàpiguen, us ho agraïria molt.
Gracies
Estrella Dorca

Hola!
Doncs a mi m'apareix una altra explicació: que teniu tanta por del que pensi l'altra persona que no us atreviu a dir res.
M'apareix un dubte: no parleu cara a cara o no parleu ni per whatsapp?
Si per whatsapp sí que parleu, tens una excusa perfecte! Comença algun tema per whatsapp i llavors diga-li que li acabaràs d'explicara cara a cara. D'aquesta manera podreu treure un tema de conversa durant aquesta estona que aneu cap al cole. Com ho veus? Així trencareu el gel, parlareu de coses que us interessen i mica en mica tindreu més confiança cara a cara ;)
Ara bé, si no parleu ni per whatsapp.... potser serà manera de plantejar-vos què us aporta la vostra relació.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25