pf
Hola, porto desde fa dos messos amb un noi, bueno portava.. El cas es que s'ha liat amb una altre noia estant amb mi, pero ell s'arrepenteix molt i nomes va ser un "calenton" pero dir-ho així.. No se que fer perque jo el trobo molt a faltar i per una part el vull perdonar pero per una altre part no i no se la veritat, m'ajudava molt en tot i ens enteniiem moltíssim, crec que ell em troba a faltar també no se que fer, estic fatal, tu que em recomanes o que faries?pf
Gracies😘
Estrella Dorca

Hola jd,
Jo no et puc dir què has de fer, la decisió és teva.
Quan hi ha una infidelitat dins la parella, hi ha un pacte que es trenca i la confiança queda perduda. Has de veure si tu seràs capaç de perdonar-lo i si sereu capaços de tornar a construir una relació on tots dos us sentiu segurs, és a dir, amb confiança que l'altra persona no t'enganyarà. No és gens fàcil aquest pas en una relació, cal que tots dos estiguin molt compromesos.
Potser seria millor que tu et donis uns dies per pensar què et donava ell, com t'ha fet sentir després de l'engany i intentis endevinar si seràs capaç de perdonar-lo o estaràs sempre pendent de si t'enganya o no.... Perquè si una relació ens fa estar malament, apareix la desconfiança i no ens sentim segurs... potser és millor abandonar-la, encara que faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25