Tinc 16 anys i encara no he estat amb ningú..
Aquest any ja faré 17 anys i encara no he estat amb cap noia... Amb els nois m'és "relativament" fàcil establir amistat, encara que sigui força tímid, però amb les noies m'és gairebé impossible. Des de la ESO, si no em comença parlant la noia jo mai parlo amb noies si no és per quelcom que necessiti, ja sigui per demanar alguna cosa a classe o així...
Bé, que les noies a les qui he agradat (2 o 3) no m'han atret ni físicament ni interiorment (ni hi tenia amistat) i/o eren massa petites. No sé què fer, espero amb anhel el meu primer "lio", però com que tampoc tinc amigues no puc parlar amb cap i no ho sé, estic preocupat... Visc en un poble de la Cerdanya que és molt petit, de la meva edat només hi ha una noia que gairebé mai la veig (no m'atreu) , per tant, només puc conèixer a noies a l'institut o a festes, encara que a les festes el grup amb el que vaig som tot nois...
Necessito a algú que jo estimi i m'estimi, no sé què fer, m'és impossible parlar amb una noia si no hi tinc confiança o si no és ella qui em parla primer...
Estrella Dorca

Hola Waytochallenger,
Tu mateix tens la clau a la teva consulta: necessites conèixer més a alguna noia i començar-hi a parlar.
Llavors ja veuràs si t'atrau, si t'agrada la seva manera de ser, si acabeu sent amics... Però primer has de treure't aquesta "vergonya" de sobre
• les noies no mosseguen
• algunes noies tenen més ganes de parlar i altres són més seques, igual que els nois
• pots parlar de qualsevol tema amb una noia
• Comença parlant de temes de l'institut
• Demana fer un treball mixt (amb nois i noies) per veure diferents punts de vista
• No et miris totes les noies com un possible lio, intenta primer conèixer la persona i llavors ja es veurà si hi ha química o no
• Demana a algun amic que t'ajudi a trencar el gel
Deixa't anar mica en mica i ja veuràs com acabaràs tenint algunes amigues a la teva vida (si és el que vols)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25