Em vaig liar amb un i va començara "sudar" de mi, però...
Hola!,
sóc noia i tinc 14 anys. Fa 3 setmanes em vaig liar amb un noi de la meva edat amb el que parlava desde nadal. El conec d'aquest any, i ja m'han explicat que és una mica "puton". Però desde el dia que ens vam liar, ha canviat. No em parla tant i a vegades suda bastant de mi. Però continua sent molt majo i tal.
Llavors: al final em vaig acabar pillant, però a la vegada volia oblidar-lo ja que la gent em deia que s'havia aprofitat de mi.
El problema és que l'altre dia em va dir que es tornaria a liar amb mi i, es clar, jo no el xutaré perque jo si que vull. Dos dies després de que em digués això, l'he tornat a veure i s'acostava una mica més a mi que els altres dies, però continuava passant a vegades tot i que diu que estic bona.
,
Així que no sé què he de fer perque si es llença i continuo, pot ser que després sudi de mi un altre cop. Però si li faig la cobra jo em quedare amb les ganes de liar-me amb ell i pot ser que comenci a odiar-me.
QUÈ FAIG??!!
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Anna,
Les persones som força transparents i les nostres accions ens delaten. Sembla que aquest noi té ganes d'embolicar-se amb tu, però possiblement no vol anar més enllà.
Ara has de decidir tu si vols aquest tipus de "relació", és a dir, anar-vos liant quan un dels dos en tingui ganes (sabent que pel mig podeu estar amb altra gent) o bé prefereixes tallar-ho aquí i no entrar en aquest joc perquè et faria mal.
Potser per decidir què fer, has de mirar si és un noi que t'atrau físicament o és un noi que t'agrada per la seva forma de ser... Això t'ajudarà a veure quin futur hi veus ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25