indecisa...
Hola!! No estic bé amb mi mateixa. Aquest any nou em vaig plantejar, no cambiar la meva personalitat, pero si cambiar algunes actituts que tinc i alguns comentaris q faig. Realment sóc molt més madura del que sembla però sóc una persona que li agrada cridar molt l'atenció llavors faig comentaris molt 'xorra' osigui estúpids per fer gracia a classe. Trec bones notes i em senta malament quan em diuen que en realitat sóc tonta però que estudio molt i noseque...i em fa rabia perquè no es veritat.
Estrella Dorca

Hola noieta,
Tenir moments més distesos i sense posar "serietat" és molt sa!! El problema apareix quan aquests comentaris es fan en un moment que no toca, oi? Potser durant les hores de classe no és el millor moment per deixar-te anar, potser has d'esperar a l'hora del pati o al canvi de classes.
Una persona madura és aquella que s'adona de les coses que pot millorar, ho analitza i intenta fer els possibles per canviar... i sembla que això és el que estàs fent, no? Doncs continua per aquest camí!
I pel que fa als comentaris sobre els estudis, el teu objectiu és treure bones notes i estàs buscant la manera que t'ajuda més: estudiant molt i treballant a casa. Estàs fent el més responsable, el més intel·ligent i és més fàcil per aconseguir l'objectiu!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25