molta merda
Fa cinc mesos que estic sortins amb el meu noi i abans erem millors amics, sempre hi ha hagut molta merda en mig però per part majoritariament d'atres noies o ex seves.
Vull que s'acabi tot perquè jo l'estimo però em rebenta el cap que cada dia vingui una noia i em digui que esta molt bo o que quan tallem ella sel emporta o coses aixi o que les noies que em tenen gelos sempre li diguin coses a ell en contra meva i estic realment farta!
InterPersonal

Hola anonimaa22! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et faci rabia tota aquesta situació! Et recomenaria que parlis de tot això amb el teu nòvio si no ho has fet ja. però no des de dir-li el que ha de fer ( en plan controladora: no parlis amb X...), sinó com et sents tu: trista, agoviada, et fa por...etc. Expressar els sentiments a la nostra parella és molt important perquè es pugui posar al nostre lloc i ens pugui ajudar. Heu d'anar augmentant la confiança entre vosaltres i veure com ell reacciona perquè et pugui donar un cop de mà. Li pots demanar com et pot ajudar ell perquè puguis confiar en la relació que teniu, tot i que hi hagi totes aquestes noies al mig. Endavant!