NO SÉ QUE VULL.
Hola! Dir-vos que gràcies pel que feu dia rere dia!!!
Li explicaré la meva història. Tinc 16 anys, faiG batxillerat, i aquest any ha vingut un noi nou a classe (repetidor, té 17 anys). Vam fer-nos amics molt ràpid, i parlavem cada dia (cara a cara, quasi no utilitzo el watsap). Sóc molt observadora, i amb això em refereixo a què només en mirar l'expressió de la cara d'algú puc saber el que pensa i el que sent (això no ho sap ningú, i encara que penseu que estic boja, és veritat). D'acord, vaig al gra. Jo sabia que ell sentia alguna cosa per mi. Un dia vaig anar a una discoteca amb uns amics i a la cua ens el vam trobar. Vaig entrar amb ell a la discoteca i vaig perdre els meus amics. Vaig estar quasi tota la nit amb ell agafats de la mà i ballant. Després se'm va llençar, i jo vaig seguir. Al cap d'uns minuts, em vaig com arrapantir, i me'n vaig anar, dient-li que no volia res amb ell. Ell em va dir que vale, i se'n va anar.
El dia següent em va obrir, i li vaig deixar clar que jo no volia res serio amb ell, i que no em tornaria a liar amb ell.
Ell (és el típic que fa veure que no li afecta res) em va dir que vale. Em pensava que la relació seguiria igual (jo no sóc gens vergonyosa i ell tampoc). Però que va. Ara a la classe no ens parlem mai. Un amic m'ha dit que ell li ha dit que li molo. Jo nosé que fer. Per una part, no vull res amb ell. Però per l'altre, doncs m'agradaria tornar-me a liar (només lio). Però no vull fer-li mal. D'aquí unes setmanes torno a la disco i crec que ell també anirà. Si ens veiem, segur que ens liem. Però no vull que es pensi que vull més.
Que faig?
Estrella Dorca

Hola Zahra,
Tenir clars els propis sentiments ajuda molt a relacionar-se amb els altres. Tu ja li has dit el que senties, així que ell haurà de respectar la teva posició. També tu has de respectar aquest silenci o aquesta distància que ha posat ell, no és fàcil seguir parlant com si res amb la persona que t'agrada, no creus?
Si tu ets honesta amb ell, expliques quina és la teva intenció i que tens por de fer-li mal... serà ell qui decideixi què vol fer: si liar-se amb tu o bé posar una mica de distància.
PD: Gràcies pels teus ànims! Ens agrada saber-ho!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25