El meu futur.
Hola! Dir-vos que gràcies per resoldre'ns els dubtes dia rere dia, que ens ajudeu molt!!!
Tinc dubtes sobre el meu futur en general. Tinc 16 anys, estic fent el batxillerat social. Tinc una mitja de 8,7 tot i que no estudio quasi res. Hauria d'haver fet l'humanístic, perquè la literatura i el llatí són matèries que m'agraden molt, però per la pressió (amics i família) vaig finalment decantar-me pel social. També m'agrada, però nosé quines carreres podria estudiar.
Primer volia ADE, però ara ja no (ODIO les mates). El que MÉS m'interessa és història i filosofia. M'encantaria estudiar filologia o periodisme, ( no vull ser mestre, i quasi bé no hi ha sortida professional). Sé que he de fer el que m'agradi, però també he de guanyar diners. Vull que el meu treball impliqui viatjar pel món. Que em recomarieu?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Zahra,
Sembla que tens les coses bastant clares i això és fantàstic! Des d'aquí no et puc ajudar gaire a saber quines són les carreres que tenen més sortida professional, però sí que et puc dir algunes coses:
• si treballes d'una cosa que t'agrada, faràs que la feina sigui una passió
• si ets curiosa, trobaràs la manera de compaginar la teva feina amb el viatjar
• vivim en un món molt canviant, on segurament t'hauràs d'inventar la teva feina
• valora què és més important per tu: estudiar allò que t'interessa o estudiar una carrera amb un futur assegurat
és el moment de fer la teva aposta! Però recorda una cosa: sempre pots rectificar! Sempre pots canviar de carrera si creus que t'has equivocat o pots estudiar el que vulguis més endavant! Segurament els teus gustos i els teus interessos canviaran.... res no és per sempre!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25