CUTTING.....
Bona Tarda.
Fa temps que quan estic deprimida em tallo. Se que esta malament fer-ho però per mi és com una manera d'aliviar el dolor que sento. No ho sap ningú, ni vull que ho sàpiga ningú. Si algú s'enteres es pensarien que estic boja o alguna cosa per l'estil. No se com deixar de fer m'ho. Perquè quan no estic deprimida dic: No ho tornaràs a fer, està mal fet. Però quan m'enfado molt o em deprimeixo no ho puc evitar..... Que puc fer? No puc més, m'acabaré fent mal.
Estrella Dorca

Hola anònima,
la teva part més sana ja et diu que no t'has de tallar i que no ho pots repetir, però tens una part més "destructiva" que és la que t'empeny a fer-ho, oi? També aquesta part més destructiva és la que no et deixa demanar ajuda a la gent del teu voltant. Sigues valenta i parla'n amb algú de la família, amb una professora o amb algun amic, necessites sentir que ets important per la gent que t'estima.
La tristesa és un sentiment que genera molt malestar i quan ens tallem, el dolor físic tapa aquest dolor "emocional". Quin és el problema? Que apareixen més problemes! A part del dolor emocional (que no s'arregla), també apareix dolor físic i també la vergonya d'amagar-se les proves.
Demanar ajuda no és de persona boja, és la manera més sana de curar-se! A través de la pantalla no puc ajudar-te gaire més, necessito que agafis totes les teves forces i avisis a algú del que està passant. Deixa't ajudar i deixa't cuidar.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25