AJUDA!!!
Bones,
necessito ajuda, tinc 16 anys i el mau millor amic s'ha enganxat a "esnifar-se" cocaïna, fa dies que tota la colla l'hi diem que ho deixi, però no hi ha manera, també està enganxat als "porros", ajuda, no sabem com reaccionar, ja hem fet tot el que teniem a l'abast!
Gràcies, un petoneet!
InterPersonal

Hola!
Em sap greu dir-te el que et dirè perquè segurament t'esperes una altra cosa però ja has fet tot el que podies fer. Com amiga seva, la única cosa que pots fer, a part d'aconsellar-lo que ho deixi, és estar al seu costat i creu-me que no és fàcil. Per més que us entesteu a què deixi les drogues fins que no se n'adoni per si mateix no pararà. Per tant, per més que insistiu no aconseguireu el que voleu. Això si, potser més endavant quan se n'adoni us necessitarà i llavors és quan podreu fer el que calgui per ajudar-lo.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat