Feta un embolic...
Hola adolescents,
Estic feta un embolic perquè la meva millor amiga i el meu millor amic estàn a punt de sortir (que per això no hi tinc cap problema). Tot va començar a una festa a l'octubre, jo vaig anar amb el meu actual ex-nòvio, amb el meu millor amic, la meva millor amiga i una altra amiga. Van començar a sortir poques setmanes després de la festa el meu millor amic i l'altra amiga que venia amb nosaltres. Al mes següent van tallar i ara farà dues setmanes que la meva millor amiga i el meu millor amic estan penjats i l'altra amiga no para de quasi insultar-los (per dir-ho d'una manera) i començo a estar una mica farta d'ella.
Espero que em pogueu ajudar, mortes gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
Doncs llegint la teva consulta no tinc la sensació que estiguis embolicada! El que passa és que tens sentiments ambivalents cap a aquesta futura relació, és a dir, estàs contenta perquè dos amics teus s'agraden, però alhora et fa ràbia perquè potser fa mal a l'altra teva amiga. Aquesta sensació de no saber què sentir, és natural i mica en mica l'aniràs reconduint.
De totes maneres, si et molesta la manera com la teva amiga s'ha pres la notícia o et fa sentir malament que els insulti davant teu, hauràs de ser assertiva i honesta amb ella i dir-li. Diga-li que entens la seva situació, però que igualment ells continuen sent els teus amics i et fa mal que algú els insulti. Segurament entendrà la teva postura i intentarà no fer-te sentir incòmode.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25