Personalitat Desagradable
Hola, escric això perquè cada dia odio més la meva personalitat. Jo m'assemblo moltíssim al meu pare, i d'actitut també, lo que no m'agrada és que busco ser massa important, em sento única, en fí, que sóc egocèntrica. A part d'això sóc un pèl gelosa i doncs m'enfado ràpidament quan veig a un amic (perquè vaig més amb tios que amb ties) xerrant-li a alguna tia mentres li parlo jo, o també m'enfado quan veig els seus estats de WhatsApp (majoritàriament posen el nom dels seus millors amics/gues)... En fi a causa d'aquestes actituts, quan em poso a reflexionar em donc compte de que soc massa exigent,em sento sola (perquè em donc compte de que hi ha molta més gent en la vida dels meus amics), i m'odio a mi mateixa per haver reaccionat d'aquella manera.
Estic intentant cambiar de personalitat, no pels altres, sinò per mi, però no sé què podria fer...
Necessitaria que m'ajudessiu un xic...
Estrella Dorca

Hola!
El creixement personal és aquest pas: és ser conscient de quines coses t'agradaria millor i buscar la manera de fer-ho! Estàs en un gran camí d'aprenentatge!
Jo et diria que cada cop que t'enfadis amb algú, intentis buscar quina és la raó principal, és a dir, què hi ha al fons de tot? Què és el que et molesta de veritat? L'exigència no deixa de ser una manera de buscar la perfecció i amb la perfecció el que volem aconseguir és l'acceptació dels altres o,  a vegades, l'admiració.
Una altra pregunta: què tenen d'especial els teus amics? Saps valorar quina és l'essència de cada amic o persona que coneixes?
Quan aprens a veure les coses positives o agradables dels altres, comences a ser més agradable amb tu mateix i menys exigent... Fes la prova! Busca una paraula, adjectiu o exemple del que més t'agradi de cada persona de l'entorn! Veuràs les diferències!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25