Em té confosa...
Bon dia! Mira, el meu problema és que m'agrada un noi però ell està de lio amb una altre noia (que no conec), però a hores de classe vol que em segui amb ell i m'està moltestant tota l'estona perquè li presti atenció i estigui per ell, a més ell fa taekwondo i va a la classe de després del meu germà i sempre el veig i em somriu i em mira, ell els dimarts i dijous (que es quan fa la classe) em pregunta si aniré i si no hi vaig m'obra pel whats i em diu perque no hi he anat. Jo veig que ell em busca, però està amb l'altre i aixó em confon... No sé que fer.
InterPersonal

Hola! Aquest noi sembla que està per tu, no? Però és clar, si n'hi ha una altra... Potser amb l'altra només hi està per passar l'estona i amb qui vol estar de veritat és amb tu, però això només ho sabràs si li preguntes. Per què no ho fas pel watts? Diga-li el que penses de tot plegat, pregunta-li perquè t'està tan a sobre a tu si està embolicat amb una altra noia, a veure què diu! Si no ho fas mai sabràs si està jugant amb tu o realment li agrades. Va! Atreveix-te! Això de jugar a dues bandes no està gaire bé, no? Doncs talla aquest joc i posa'l al seu lloc, a veure què passa!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat