primer lio!!!!
hola! us explico, em vaig liar amb un noi a l'estiu i va ser el meu primer lio i tot va anar molt be, va ser a una festa i l'acabava de conèixer.. després em vaig enterar que aquella mateixa nit es va liar amb una tia abans que amb mi.. em va fer ràbia ja que el dia següent fins i tot em va obrir diguent-me per quedar i eso. Ara de vegades ens anem veient a algunes festes i és super simpàtic i sempre que ens veiem parlem o així. A l'última festa (jo encara no sabia això de que ell es va liar amb una altre després que jo, m'en he enterat fa poc,..) ens podriem haver liat perquè ell no deia que no però ell té novia. Què faig? si el torno a veure li dic que perquè ho va fer? i tinc un altre problema, ell es liava tant bé que amb els tios que m'he liat després trobo que no es lien be..
Elena Crespi

Hola mmmmmmmmmmrosa!
Gràcies per la consulta i disculpa el retard en respondre't!
El que et passa és que deureu tenir conceptes diferents del compromís: ell deu pensar que pot enrotllar-se amb una o dues en una nit perquè no hi ha compromís (no sé si faria el mateix si estiguéssim parlant d'una relació de parella). Però el que està clar és que a tu et va agradar una mica i voldries exclusivitat.
Si parles amb ell, li pots comentar que et va doldre... però ell et pot dir que no hi ha cap compromís...
I si els altres nois amb els que et lies no ho fan tan bé com ell... potser també és perquè tu ara tens les expectatives molt elevades i tens el cap en un altre lloc... i si et concentres perquè surti millor?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com