Estic entre molt cabrejat i cabrejadissim
Estic entre molt cabrejat i cabrejadissim. El dia 16 de desembre vaig fer una consulta un pel urgent. Porto més d'un mes esperant a que em responguessiu dient-me cada dia "bé, tenen molta feina, no passa res. Ja respondran". Avui he decidit mirar les consultes per veure per quin dia anaveu i resulta que vau respondre una consulta del dia 16 i llavors vau saltar directament al dia 1 de gener. I ELS ALTRES QUE? Entenc que aneu molt atabalats i que se us ha acumulat molta feina pero ara jo que faig?
Sempre he apreciat molt les vostres respostes a les consultes. M'han sigut de gran ajuda i esperava que m'ajudessiu un cop més. Sobretot aquest cop que, per primera vegada en totes les consultes que he fet, demanava una mica de pressa.
Mentre escric aixó ja em figuro que ho llegireu i em respondreu "Estimat henry, em sap molt de greu que no haguem pogut respondre a la teva consulta pero és que anavem molt plens de feina. Has d'entendre que nosaltres intentem respondre elmaxim de consultes possibles i que no les podem respondre totes. Si no ens haguessim saltat la teva ens hauriem saltat la d'un altre i ell tambe es queixaria" i sí, teniu raò. Pero aixo no treu que en aquest moment estigui cabrejat per haver esperat tant i pensar que si haguessiu contestat nomes un o dos consultes més ja sabria que fer perque tinc un grup d'amic, jo, dos noies i un noi(una de les noies es novia del noi), que estem molt units pero el noi ha estat més de 3 mesos tenin cibersexe a treves del mobil amb l'altre noia (la que no es novia seva) i jo ho se. I ells diuen que ja esta pero jo sé que ho tornaran a fer perque ja ho han tornat a fer un cop i no se si he de dirli a la novia que li esta posant les banyes (pk el novio ja ha deixat clar que la ha cagat pero que no tallarà) o quedar-me mirant com tot és fals i ella malgasta el temps en una relació sense futur i plena de mentides. Sigui com sigui ningú en sortirà ben parat.
Us explicaria mes a fons el problema pero ara no vull pensarhi. Si voleu ajudar-me sempre podeu mirar la situació de fa un mes tot i que es un pel diferent a la d'ara.
Ara porto un mes callant-me el secret, el novio i la "amant" han ho han fet un ultim cop per "recordar" i jo ja no se si aquesta amistat em convé. No vull que ningú pateixi o almenys que pateixin el minim pero la que més em preocupa és la novia que és molt tancada i li costa molt obrir-se. Si li fan tot aquest mal dubto que es torni a obrir en mooooolt de temps. Ni tant sols amb mi
gracies igualment...
Elena Crespi

Henry,
evidentment que et demanarem disculpes encara que estiguis enfadat.
I no diré res per justificar-ho perquè ja ho has dit tu perfectament.
Pel que fa a la consulta que ens fas: has intentat parlar amb el teu amic i dir-li que si te n'assebentes que hi torna, li diràs a la nòvia si ell no li diu? És important que no et carreguis de responsabilitats que no et toquin i li tiris la pilota al seu terrat. QUe sigui ell el que es trobi en la situació d'haver de ser responsable dels seus actes.
Perquè sinó en pots sortir molt tocat.
Per tant, et recomanem això: que parlis amb ells, que li mostris la teva preocupació i sorpresa en que sigui capaç de ser-li infidel a la seva parella i que li comentis que si hi torna haurà de ser ell el que li digui a la parella. O que si no es veu en cor de ser fidel... potser s'haurà de replantejar la relació.
Gràcies per preocupar-te per les teves amistats.
Una abraçada! i disculpa, de nou!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com