Problemes Familiars
Hola doncs.......el problema que tinc es molt delicat. Jo tinc 15 anys i ja fa com 2 o 3 anys que em passa això, aquesta es la situació:
La meva mare desconfia de mi i del meu padrastre, és a dir, es pensa que estem liats i que fem.....doncs això, i moltes vegades em pregunta que si estic amb ell, que m'está vigilant, etc. i jo sempre li contesto que no, que no estic amb ell i que només es el meu padrastre i ja està. I mai em deixa portar shorts ni camises massa escotades per aquesta raó. M'agradaria saber que puc fer per a que la meva mare confiï i que em deixi ja en pau.
Gràcies
InterPersonal

Ostres! Doncs si que és delicat aquest problema! No m'expliques d'on ve aquesta desconfiança de la teva mare cap a tu, que potser ha passat alguna cosa? O potser li ha passat a ella alguna cosa així en el passat? No és gaire normal que una mare desconfiï així de la seva pròpia filla, però tampoc ha de ser gens agradable viure-ho des de la teva pell. Sense la informació que et demano no puc ajudar-te gaire, ja que per recuperar la confiança de la teva mare primer hem de saber què va passar per què te la perdés. Però el que jo faria és parlar amb ella i dir-li lo incòmode que et sents amb tot això i com de difícil és per tu que la teva mare pugui pensar que li faràs mal. El problema segurament és que en realitat amb qui no confia la teva mare és en el teu padrastre, per tant amb qui ha d'arreglar les coses és amb ell. Tu no hi hauries de pintar res aquí al mig!
Molts ànims!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat