Millors amigues...
M'he discutit amb la meva millor amiga de la infància, s'està ajuntant amb altres noies i a mi m'ha deixat plantada. He intentat parlar amb ella però el seu orgull pot amb ella. A més cada cop m'estic distanciant més de les meves millors amigues, es com que passen de mi; quan queden no em diuen res, fan plans sense comptar amb mi...
Estic destrossada, cada cop estic més incòmoda amb elles i ja no se que fer...
Em podrieu ajudar?
Gràcies
Elena Crespi

Hola mf!
Gràcies per la teva consulta!
Veiem que ja has intentat parlar amb ella i que no hi ha manera i quan intentes acostar-te a les amigues, tampoc.
Primer de tot, et volem felicitar per intentar acostar-te a través del diàleg. No tothom té ganes de donar-se oportunitats i, per dur que sembli, si ell o elles no volen, no s'aproparan a tu.
Què pots fer ara? Evidentment estar trista, és molt normal. No seria gens lògic si no estiguessis trista. Però també pots anar intentant començar a construir nous cercles i noves amistats. Mica en mica i ho aniràs fent.
De vegades no es poden conservar les mateixes amigues sempre... i val la pena si elles no tenen ni la capacitat de dialogar?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com