Que sento??
Holaa!
El meu millor amic, fa uns dies em va demanar lio i eso... Jo no li vaig deixar res clar però fa com 1 any que no se que sento per ell. Sempre parlem i ens fem bromes i no se si estic confonent l'amistat amb una altra cosa.
També fa 2 dies que la nena que s'assenta al meu costat no ve i ell s'ha posat al meu costat mente ella no ve. Les meves amigues diuen que ens agradem pero no estic segura. Ahir, divendres em vaig donar compte de que tenia una mica de ganes de que ell seguis seient al meu costat la setmana que ve i pffff no se que el es que em passa amb ell!!
Gràciess!
Estrella Dorca

Hola nana,
Doncs si no saps què sents per ell, potser és que encara necessites una mica més de temps per aclarir-te... Sigues sincera amb ell i explica-li com et sents. Demana-li que et doni uns dies per acabar d'aclarir els teus sentiments i, quan tinguis clar què sents, sigues honesta i parla amb ell.
La línia entre amistat i amor és molt fina i sovint ens pot portar alguna confusió.... així que pren-te el teu temps per acabar de discriminar-ho del tot. Et veus sent la seva parella? T'imagines d'aquí un any sortint amb ell? Té les característiques que busques en una parella? Et fa sentir còmode?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25