URGENTISSIM!!
Bona tarda,
Sóc una noia i m'agradaria que m'ajudessiu amb un tema que ja porto arrossegant fa massa temps. Us explico la situació: fa uns mesos (a mitjans de novembre aproximadament) un noi de la meva escola em va començar a parlar (ell és més popular que jo i ens movem per grups molt diferents). Em parlava cada dia per whatsapp fins que un dia em va dir que jo li agradava, després d'aquell dia vam parlar dos o tres cops més i després em va dexiar de parlar durant dues setmanes. Quan aquest temps va passar, un dia, em va obrir per whatsapp. Vam començar a parlar com si res i ell va treure el tema de perquè no haviem parlat i li va donar la culpa a un noi de la meva classe que és molt pesat i sempre es ficava enmig de la nostra "relació" (durant aquell temps encara no ens haviem liat ni res). A partir d'aquell dia vam tornar a parlar fins que va acabar l'escola (final de trimestre). Cada cop que parlavem no parava de llençar-me indirectes (molt directes). Les meves amigues m'han dit que aquest noi va darrera de moltes noies i que després, un cop ja se les ha fet, marxa i et deixa de parlar. A principis de gener vam començar a parlar un altre cop i el tema es va començar a calentar ja que ell no parava de treure temes "hot" (fins a quina fase havia arribat i fins a quina volia arribar, que anés a casa seva...) i seguia amb les indirectes (molt directes). Amb el temps m'he anat "enganxant" d'aquest noi i m'atrau molt (no estic segura si m'agrada de debò). De sobte, un dia, em va començar a enviar fotos seves "hot" per snapchat (sense que jo li demanés) de ell sense samarreta. Un dia (finalment) després de diversos mesos, vam quedar i ens vam liar, jo sabia que ell volia alguna cosa més però jo volia esperar a més endevant per passar de fase i el vaig parar mentre ens liavem quan ell volia que jo el masturbés. Em va dir que quedariem un altre dia però ara ja no em parla per whatsapp, només em respon si l'obro jo. Ha passat gairebé una setmana i aquest tema m'està menjant el cap i no soc capaç de concentrar-me en els estudis. He fet bé de voler esperar més endevant o l'he cagat per dir-li que en aquell moment no volia i que m'agradaria esperar una mica més? Tinc por de que m'hagi utilitzat per liar-se i ja està (que probablement és el que ha fet) i vull aclarar les coses amb ell per saber què vol amb mi (Sé que ell té clar el que vol). Què puc fer? El truco? Parlo amb ell a l'escola cara a cara?
Ajudeu-me si us plau!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Tens tot el dret a demanar el teu ritme! Tant si no n'estàs convençuda, com si vols esperar un temps com si en aquell moment no et ve de gust... tens tot el dret a parar qualsevol situació! I més si es tracta d'una relació sexual, on totes dues persones han de sentir-se còmodes i segures per poder-ho disfrutar!
Pel que expliques sembla que aquest noi no s'ho va acabar de prendre bé, això que tu el frenessis.... per tant, has de decidir si vols apropar-te a una persona que no respecta les opinions dels altres...
Sé que aquestes relacions virtuals i "hot" enganxen molt! però tu mateixa dius que t'atrau però que no estàs convençuda que t'agradi... així que potser serà millor que es refredi una mica la cosa i així tu puguis tornar a concentrar-te en la teva vida i deixar de perdre el temps en "entendre" què li ha passat. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25